Maschere per l'ochji di u sonnu

Dormite in ogni locu, in ogni mumentu: tirate sta maschera di sonnu / maschera per l'OCCHI incredibilmente leggera, còmoda in ogni locu - in un lettu, in volu, in una longa corsa in vittura, in campeghju - è gode di un sonnu ininterrottu, prufondu è riposante. Questu hè per viaghjà. , Casa, Hotel, Trenu o In ogni locu induve unu hè disturbatu da a luce.
AUMENTO REM SLEEP: Migliora naturalmente u vostru umore, i livelli di energia è a funzione cognitiva è dorme una notte sana cù questa maschera OCCHI di seta chì blocca naturalmente a luce per un sonnu più veloce è profondu ogni notte.100% seta di alta qualità chì aumenterà u vostru sonnu è vi farà rilassate è i vostri ochji.A seta hè naturalmente respirabile è naturalmente calmante per a pelle
BLINK LIBERAMENTE E DORMI IN QUALSIASI POSIZIONE: A maschera per l'OCCHI hè apposta cuncepita per minimizzà u cunfortu.Questa maschera mantene i vostri ochji protetti da a luce cun una quantità minima di cumpressione di a faccia, e palpebre è e ciglia mentre dorme.A cinturina hè senza dolore è hè cumplettamente regolabile per furmà a misura più comoda pussibule in ogni pusizione di sonnu.
CINGHIA ELASTICA SOFT REGULABILE: Questa maschera per dorme / maschera per l'OCCHI presenta una cinturione di testa cunfortu, regulabile è senza dolore chì ùn si move o ùn cascà mentre dorme o mentre aduprate sta maschera per applicà a medicina à i vostri ochji.Questa hè una maschera chì a ghjente aduprate mentre a cuncentrazione è a meditazione. Una maschera chì a ghjente usa per copre l'ochji mentre esegue certe maneuvre di Yoga. Per ùn dì chì a maschera hè estremamente ligera ma si adatta perfettamente à a vostra faccia per assicurà una notte maravigliosa!
SONNO ININTERRUPTO SENZA PULLE NI SUPPLEMENTI: Questa maschera per l'ochji hà parechje funzioni fantastiche: 1) Cum'è una maschera di rilassazione 2) Una maschera per copre l'ochji mentre l'applicanu unguenti è lozioni 3) Un suchju è un cuscino per l'occhi, A maschera di sonnu Jersey Slumber A maschera /EYE hè ideale per l'insomnia, i mal di testa di migraine è i malati di l'ochju seccu, postu chì e fibre naturali traspiranti di seta ipoallergenica permettenu l'ossigenu sanu, mantenendu l'aria secca.Pigliate sta maschera di sonnu / maschera per l'ochji oghje è ùn vi dispiace micca a vostra decisione!


Tempu di post: 14-Jan-2022
  • Facebook-wuxiherjia
  • sns05
  • liendu
  • sns03