Pudete dì a diffarenza trà jacquard è stampa?

Quandu si cumunicà cù u fabricatore nantu à i bisogni di i prudutti di i zitelli, cum'è i tovaglioli di saliva è i mantelli per i zitelli, quandu u fabricatore dumanda se a produzzione di u pruduttu hè jacquard o stampata, tutti ponu esse cunfusi, perchè ùn sanu micca ciò chì hè a diffarenza. trà jacquard è stampa, cusì anu da piglià u tempu per capisce u significatu di i dui è i so vantaghji rispettivi.

Oghje, nantu à a diffarenza trà jacquard è stampa, sta nutizia vi insignà à capisce jacquard è stampa in a industria tessili.

JACQUARD

Chì hè un mudellu cuncavu è cunvessu cumpostu di filamenti di urdimentu è di filamenti di trama di u tessili, hè tissutu quandu u tissutu, è u fiore ùn pò più esse sceltu dopu chì a tela hè furmatu.Questu hè bisognu chì u mudellu sia disignatu in anticipu, i fili di urdimentu è di trama sò furmati nantu à l'urdinatore, l'infurmazioni di jacquard sò mandati à u faucet jacquard, è i filamenti di urdimentu è di trama sò intrecciati per furmà diversi mudelli.

U prucessu jacquard hè generalmente usatuasciugamaniècoperte jacquard per i zitelli.

Pudete dì a diffarenza trà jacquard è print1

I lati frontali è posteriori di u tela jacquard sò regularmente è puliti.È u stilu hè relativamente novu, tridimensionale, assai cuncavu è vivu.U tela hè generalmente suave è grossu, micca faciule da deformà, micca faciule da pill.U tissu Jacquard hè cuncavu è cunvessu, struttura morbida, delicata, liscia, bona lucentezza, bona drape, alta solidità di u culore,asciugamani di saliva per i zitellisò ancu spessu designati in forma di jacquard.

STAMPA

U prucessu di stampa hè u prucessu di applicà mudelli di stampa à tessili cù tinture o pigmenti.Sicondu i diversi materiali di stampa è diversi prucessi di stampa, a stampa pò esse divisa in stampa di pasta di legnu, stampa di cola, stampa di tinta è cusì.A stampa sfonda a unicità di tela di culore solidu, è u mudellu pò esse cumplessu è diversu, selettivu è culuriti brillanti.

Pudete dì a diffarenza trà jacquard è print2

Calico hè pianu è ùn hà micca sensu tridimensionale.U fronte di u mudellu hè più chjaru, è u reversu serà più sfucatu.U mudellu di stampa pò esse cumplessu, pittura di paisaghju, pittura di tinta, pittura di fiori di gruppu, etc., u culore hè più luminoso.

Comparatu cù jacquard, u prucessu hè più simplice, è ucuscini stampatiècuscini stampatimudelli di stampa chì pudemu accede di solitu sò tutte e operazioni stampate.

Pudete dì a diffarenza trà jacquard è print3

asciugamani di cuttuni, Asciugamani di saliva di u zitellu,16 * 16 inch throw cuscini,

manta di zitellu, cuscini stampati digitale


Tempu di post: May-08-2023
  • Facebook-wuxiherjia
  • sns05
  • liendu
  • sns03