HAI ASPARI SULLA FASE DI CUSCINI STAMPATI, I LETTI STAMPATI COME SONO STAMPATI ?

A stampa reattiva è a stampa di pittura sò i dui metudi di stampa più populari in l'ultimi anni.

STAMPA ATTIVA

STAMPA ATTIVA 1

Prima di tuttu, u primu hè a stampa reattiva, i tinti di stampa sò processati da stampa reattiva è tintura.L'elementi di cuncepimentu di stampa attiva sò più diversi: fiori di pianta, figure geometriche, lettere inglesi è diversi blocchi di culore sò organicamente cumminati per sprime stili di design differenti per mezu di tecniche di design.Tali tessuti sò adattati per una larga gamma di gruppi è sò stati appiicati per un bellu pezzu.U tessulu stampatu reattivu hà un culore luminoso, una bona solidità di u culore, una sensazione di manu suave, pò esse lavatu spessu senza sbiadisce, è hè adupratu cum'è novu per un bellu pezzu.

Perchè a stampa reattiva si senti dolce è ùn si sbiadisce facilmente, i prudutti di a pelle cum'ètrapunte, cusciniècoperteaduprà a tecnulugia di stampa reattiva

STAMPA DI PITTURA

L'usu di resina sintetica termoplastica o termoplastica cum'è legante, mischiata cù pigmenti insolubili, composta da pasta di stampa di pittura, appiicata à a superficia di u tessulu per metudi meccanichi o manuali, dopu l'asciugatura è a coccia per furmà una strata di film, cusì chì pigmentu hè strettu cupertu nantu à a fibra, per ottene u scopu di stampa è culore.I prudutti di a pasta di stampa di pittura sò generalmente cumposti da pasta di pigmentu, legante, coagulante di foto è emulsionanti, chì ponu esse mischiati quandu sò usati.

A stampa di pittura hè u metudu di stampa più prezzu in a produzzione di stampa, perchè a stampa di pittura hè relativamente simplice, richiede u minimu prucessu, è di solitu ùn hà micca bisognu di vapore è lavatu.I rivestimenti venenu in culori brillanti è ricchi è ponu esse usatu nantu à tutte e fibre tessili.Hanu una bona solidità di a luce è a rapidità di a lavatura secca, ancu eccellente, per quessa sò largamente utilizati in tessili decorattivi, tessuti di cortina è tessuti di vestiti chì necessitanu di lavamentu seccu.Inoltre, a pintura ùn pruduce micca grande differenze di culore nantu à diversi lochi di tessuti, è ancu copre u culore di basa bè quandu stampa.

Cù lavaggi continui o lavaggi secchi, a stampa di pittura sbiadisce gradualmente è u culore diventerà più chjaru è più chjaru.

A DIFFERENZA Trà I DUE

STAMPA ATTIVA 2

1. U prucessu hè differente

A stampa di pittura hè l'usu di resina sintetica termoplastica o termoplastica cum'è legante, mischiata cù pigmenti insolubili, cumpostu di pasta di stampa di pittura, appiicata à a superficia di u tela per metudi meccanichi o manuali, dopu à secca è coccia per furmà una strata di film, cusì chì u pigmentu hè strettu cupertu nantu à a fibra, per ottene u scopu di stampà u culore.

A stampa reattiva, in u prucessu di tintura è stampa, u gruppu attivu di u tintu reattivu forma una cumminazione cù e molécule di fibra, perchè u tintu è a fibra formanu un sanu.

2. E caratteristiche sò diverse

STAMPA ATTIVA 3

A stampa è a tintura attiva hè di aghjunghje azo è formaldeide in u prucessu di stampa è di tintura, ùn cuntene sustanzi nocivi per u corpu umanu, è ùn si sbiadisce micca quandu lavate, u culore è u tessulu si sentenu megliu, è ùn ci sarà micca sensu duru è dolce. .

Stampa di pittura, tela stampata stampata, culore luminoso è luminoso, bona stabilità di luce.Puderà dà à u tessulu una sensazione piena, secca è dolce, soprattuttu un'eccellente solidità di strofinamentu, l'usu currettu di a solidità di strofinamentu seccu è umitu pò ghjunghje à più di ≥4 (solu di riferimentu), eccellente rapidità di lavaggio, bona permeabilità di l'aria di u tissu.

I stampi attivi sò generalmente usati in i prudutti cù u più cuntattu di a pelle, vestiti per i zitelli,copriletti di casa, asciugamani, asciugamani da bagnu, èaccappatoipreferibilmente cunzidira stampe attive.
Coperte di mussola per i zitelli,set di biancheria liscia,cuscino di alta qualità,accappatoio di donna,tissu di vendita in massa


Tempu di post: May-09-2023
  • Facebook-wuxiherjia
  • sns05
  • liendu