Mantenimentu di u lettu

1, bedding (escludendu core), a freccia di pulizia pò esse basatu nantu à l'abitudini di igiene persunale.Prima di u primu usu, pudete lavà in l'acqua una volta per lavà a superficia di a polpa è stampà u culore flottante, serà più suave d'utilizà è menu prubabile di fade quandu pulisce in u futuru.

2, in più di i materiali più spiciali è quelli chì dichjaranu chì ùn ponu micca esse lavati (cum'è a sita), in generale, a prucedura di lavare hè: prima pour un detergente neutru in l'acqua in a lavatrice, a temperatura di l'acqua ùn deve micca. supirari 30 ℃, à esse cumplettamente dissolutu detergente è poi mette u bedding, soak tempu ùn hè troppu longa.Perchè l'usu di detergente alkaline o a temperatura di l'acqua hè troppu altu, o u detergente ùn hè micca dissolutu uniformemente o imbibatu per troppu longu pò causà una situazione di sbiadimentu innecessariu.À u listessu tempu, lavate i prudutti di culore chjaru separatamente da i prudutti di culore scuru per evità di macchiassi l'altri.Se vulete usà l'asciugatrice, sceglite l'asciugatura à bassa temperatura, a temperatura ùn deve micca più di 35 ℃, pò evità una contrazione eccessiva.U lettinu hè generalmente pusatu nantu à u lettu per e persone per aduprà durante u sonnu, cumprese letti, coperchi, lenzuola, coprilettu, shams, pillowcases, pillowcases, mantelli, stuoie è mosquito nets;in generale, avemu riferitu à u lettu si riferisce principalmente à i prudutti tessili, i prudutti quilted è i prudutti di poliester, escludendu mantelli è stuoie.

In cortu, prima di lavà duverebbe leghje attentamente l'istruzzioni di lavare nantu à u pruduttu, ci sò accessori dicurativi di u pruduttu prima di lavà deve attente à u lacciu, pendente, etc. prima eliminatu per evitari danni.

3. Quandu a cullizzioni, per piacè lavate prima, asciugà bè, plegate bè, è mette una certa quantità di mothballs (micca in cuntattu direttu cù u pruduttu), è mette in un locu scuru cù pocu umidità è bona ventilazione.I prudutti di quilt inutilizati à longu andà ponu esse siccati à u sole prima di riutilizà per fà di novu fluffy.


Tempu di Postu: Aug-05-2021
  • Facebook-wuxiherjia
  • sns05
  • liendu