Copertura di materasso di cuttuni paragunate cù a copertina di materasso di bambù quale hè megliu?

Copertura di materasso di cuttuni paragunate cù a copertina di materasso di bambù quale hè megliu? (1)

 

Quandu avemu ricivutu un materasso novu, ùn ci vole micca macchie nantu à u vostru materasso.Sè vo aduprate un scudo di materasso impermeable, ùn devi micca preoccupatu di dannighjà immediatamente u vostru materasso.Cum'è u nome suggerisce, a tappa di u colchju hè specificamente cuncepitu per furnisce una prutezzione supplementaria per u vostru colchju da altre macchie cum'è sudore, macchie d'urina, scarti alimentari è saliva di animali.

Quandu sceglite una coperta di colchju, pudete affruntà chì tipu di materiale, chì dimensione, chì livellu di prezzu.Questu articulu vi intruducerà à traversu i diversi materiali di u materasso, chì vi permettenu di sceglie da u cuttuni di cuttuni è u bambù chì hè più adattatu per u vostru budgetu è bisogni.

Tissu di fibra di bambù

U tela di fibra di bambù hè un tipu di traspirante, ecologicu, fattu di piante di bambù.In più di esse u snack predilettu di un panda giganti, hè utilizatu per fà robba, carta, pavimenti, mobili è ancu manghjà.Ma in l'ultimi anni, u bambù hè statu ancu largamente utilizatu in l'industria di i letti è i materassi - per quessa pudete truvà materassi di bambù,coprisedili di bambù, Coperture protettive di materasso di bambù è ancu lenzuola di bambù è cuscini.

  • Prutettori adattati- Quessi sò abbastanza faciuli di mette cum'è fate cù una lenzuola.Ogni latu stretchable hè suppostu per andà in un angulu sfarente di u colchju;
  • Protettori di cinturini elastici- Quessi sò assai simili à i protettori di lenzule fitted;una cinghia elastica hè aduprata per assicurà u protettore à u colchju nantu à i quattru anguli;
  • Incastellatura cumpleta- L'involucramentu tutale significa chì tuttu u materasso entra in u protettore, chì poi assicuratevi cù cinturini zip o velcro.Sti tipi di prutettori ponu esse un pocu sfida à utilizà perchè avete bisognu di alzà tuttu u colchju è mette in l'encasement.

Copertura di materasso di cuttuni paragunate cù a copertina di materasso di bambù quale hè megliu? (3)

 

Perchè duvete aduprà un Protector di materasso di bambù?

U bambù hè un tessuto altamente respirabile, a fibra di bambù hè unu di i materiali più traspiranti chì pudete truvà.Hè grande per a regulazione di a temperatura di u corpu perchè aiuta à cunduce u calore megliu è mantene u corpu frescu durante u sonnu.

U bambù hè antimicrobicu è ipoallergenicu, u tissu di bambù hè perfettu per e persone propensi à allergii è e persone chì anu a pelle sensibile.Questu hè u risultatu di e proprietà naturali di u bambù - u tessulu di bambù pruteghja a pelle da l'irritazione è troppu friczione durante u sonnu.

Protettore di materasso di cotone

Cum'è u pruduttu tessili più cumuni, u cuttuni hè unu di i più populari in tutte l'industrii ligati à u tessulu perchè hè faciule da pulisce è hè versatile, è a so permeabilità di l'aria è a praticità sò più adattati chì l'altri tessuti di u listessu prezzu.

Perchè u Cuttuni hè una bona Opzione per un Tessulu Protettivu di Materassi?

Facile da Pulisce, a pulizia di u cuttuni hè veramente faciule - basta à scaccià in a macchina, è basta.Pudete spessu lavà à alta temperatura, ancu s'ellu deve sempre leghje l'etichetta prima di fà.U cuttuni pò riduzzione cù parechji lavati, ma dipende da a temperatura chì u lavate è cumu si secca.

Materiale assai durabile, u cuttuni hè generalmente cunsideratu durabile, resistente à l'usura frequente è a lacrime, ancu s'ellu dipende ancu largamente da u tipu è a qualità di u cuttuni utilizatu.

Chì hè megliu - Protettore di materasso di bambù o di cotone?

Copertura di materasso di cuttuni paragunate cù a copertina di materasso di bambù quale hè megliu? (2)

 

I protettori di materasso in bambù sò diventati sempre più desiderati oghje.Sò boni per l'ambiente, ùn anu micca bisognu di l'usu di pesticidi, anu una sensazione veramente liscia è sedosa, è ponu esse super suave è veramente còmode per dorme.

Tessili di cuttuni cum'è i tessuti tessili più costuali hè u più accettabile à u prezzu hè ancu u più adattatu per e famiglie ordinali tessili di casa tessili preferiti.

A causa di i vantaghji di u cuttuni di cuttuni è di bambù, è u gradu applicabile ùn hè micca listessu, di fronte à u gruppu di cunsumatori hè ancu sfarente, cusì hè difficiule di distinguishà bè è male.

Protettore di materasso Bamboo Queen,Protettore di materas cun zipper,

Copertura di materass fitted,Rivestimentu di materasso impermeable,

Topper di materasso


Tempu di Post: 22-May-2023
  • Facebook-wuxiherjia
  • sns05
  • liendu