I PROTEZIONI DI MATERASSI RESISTENTI À LE BAGGI SONO UNA NECESSITÀ DELLA FAMIGLIA?

Prima, chì sò i segni di cimici di lettu?

Probabilmente prima capirete chì avete cimici di u lettu quandu vi svegliate cù morse.Puderete ancu esse capace di scopre i marchi di sangue da induve avete schiacciatu una cimica di u lettu mentre dorme o i so escrementi chì appariscenu cum'è picculi punti marroni nantu à u vostru lettu.

SONO RESISTENTI À BUGGE1

Puderanu i cimici di u lettu à passà per una coperta di materasso?

Protettori di materassoùn vi aiuterà micca à prevene una infestazione di cimici.Tuttavia,rivestimenti di materasso di cimicipò aiutà à u prublema s'ellu l'avete digià o circate di prevene una infestazione.L'imbottitura di u materasso hè apposta per quessa chì i cimici di u lettu ùn ponu scappà.

SONO RESISTENTI À BUGGE2

Sò grandicoprechì chjude cumplettamente un materasso, chì intrappulà i bugni di lettu esistenti in l'internu è impedisce à quelli novi di entre.I materassini ùn sò micca ermetici è cimici ponu sopravvive senza ossigenu per 5 ghjorni, ma ùn ponu micca muzzicà una volta intrappulati à l'internu è eventualmente moriranu di fame.

L'incrustazione di u materasso pò prutege u vostru materasso, ma ùn impedisce micca di campà in u vostru quadru di lettu o divan, cusì avete bisognu di piglià altre misure per sbarazzarsi di elli.

L'incrustazione di u materassu di u lettu pò esse acquistatu per menu di $ 20, ancu s'è vo vulete scopra l'opzioni più caru, postu chì sò più probabili di esse affidabili, robusti è a prova di bug.Hè pussibule cumprà un incrustu trattatu cù pesticidi, ma i periculi potenziali per a salute superanu u ligeru aumentu di a prutezzione diinsetti.

Verificate e recensioni per esse sicuru di cumprà un pruduttu chì hè affidabile è ben fattu.Un'altra cunsiderazione hè u rumore, cum'è qualchì incrustu hè fattu di tela chì s'arruga mentre si move in u lettu.Questu puderia interferiscenu cù u vostru sonnu.

SONO RESISTENTI À BUGGE3

Certi coperchi di colchju sò pensati per prevene i cimici aghjunghjendu una strata di materiale ermeticu à mezu à u colchju.Stu materiale ùn hè micca solu ermeticu, ma ancu face un sonu quandu si gira o altri movimenti.

Sè vo o u vostru amatu piace à sudari, forsi vi pò cunsiderà aduprà acoperta di materasso di bambù, chì hà un forte effettu di traspirabilità è assorbimentu di sudore cumparatu cù questa copertina di materasso anti-bug,se succede chì voi o u vostru amante avete un disordine di u sonnu seriu, è u sonu scricchiolu hè cum'è un incubo per voi, un altru.r copre materasso senza rumorepò esse più adattatu per voi.

rivestimentu di materasso di cimici,Protettore di materasso impermeabile in bambù,coperchio di materasso king bug bug bed,king topper materasso,materasso doppia


Tempu di Post: 15-May-2023
  • Facebook-wuxiherjia
  • sns05
  • liendu