Coperte di mussola per i zitelli

Swaddling hè una vechja tradizione di imbulighjate u vostru zitellu in una manta, pò mantene u vostru zitellu da u riflessu sorprendente è aumentà a caduta di strettezza è di sicurità cum'è eranu in u ventre, cusì porta à un sonnu più longu è megliu.Questu facenu a manta swaddle unu di l'essenziali indispensabili per u zitellu per ogni nova mamma.
— Morbidi è elastici: i nostri fasce per u zitellu sò fatti da 30% mussola è 70% fibra di bambù, sta cumminazione radduppia a dolcezza, mentre offre un allungamentu per chì pudete fascià u vostru zitellu senza immobilizzàlu, mantenelu cunfortu cunfortu cum'è a sensazione accogliente è cunfortu. in u ventre.
-Leggeru è Traspirante: Tessutu aperto fine è liscio dà à e nostre coperte swaddle super ligere è traspirabilità eccellente per chì l'umidità pò scappà è regulà ulteriormente a temperatura di u corpu di u zitellu, facendu perfettu per aduprà tuttu l'annu.
- I migliori rigali di doccia di sempre! - I nostricuperta di swaddlehè durable è pò sustene parechji lavaggi senza esse arrughe è resta suave è setosu cum'è novu.Cù diverse stampe facenu un rigalu ideale per u baby shower!
-Multi-usu: A manta per u zitellu pò ancu esse aduprata cum'è un tappettu di ghjocu, un cambiatore, un pannu per ruttamentu, una tovagliola per u zitellu, una coperta per l'infermiera, una manta per picnic o ancu tagliata in picculi pezzi per aduprà cum'è salviette riutilizzabili, uttene tuttu in una sola compra.

Sò passati i ghjorni di a vita di maternità pianu-jane. Questi swaddles sò perfetti per a mamma chì gode di a maternità è ùn hè micca a paura di sferisce a so prudenza di moda.A più bona parte hè chì questi adorabili mantelli per i zitelli ùn sò micca solu per mantene i pedi di u vostru zitellu caldi.Avemu trovu l'amore di l'altri mamma chì l'utilizanu cum'è:
una copertina d'infermiera
un pannu burp
Copertura per seggiolino e passeggino
è coperte di sicurità cum'è u so zitellu entra in a zitella

Ogni zitellu hè unicu è u vostru ùn hè micca sfarente. U più grande amore chì ogni mamma pò dà à u so figliolu hè di dà li a megliu chance per esse quellu chì volenu esse.Ognunu di noi hà a capacità di perseguite i nostri sogni è amà l'altri in u caminu. Wrap u vostru zitellu lasciate i so sogni fiori cù tuttu l'amore in u vostru core.


Tempu di Postu: Aug-27-2022
  • Facebook-wuxiherjia
  • sns05
  • liendu