Cappelli di capelli

eccu una bona raghjoni chì i cappelli di seta è satin sò u santu graal di a prutezzione naturali di i capelli.Dormir in un bonnet significa svegliate cù menu frizz, rotture, è assai altri prublemi di capelli fastidiosi causati da l'attrito di i nostri cuscini.Oh, è avemu dettu chì u tessulu gentile ùn arruvinà micca u to hairstyle?

Invece di scaccià è vultà contr'à u tessulu abrasiu di cuscini di cuscini à pocu filu chì ponu assorbe l'umidità di i vostri capelli, hè megliu di mantene i vostri chjusi naturali avvolti in un mondu di seta o satin gentile è cura.

Chì ci hè a diffarenza trà sita è satin?
A seta hè una fibra naturali da i vermi di seta, mentri u satin hè un tessulu sinteticu.Malgradu a diffarenza d'urigine, i dui tessuti sò simili in u sensu, l'apparenza è, più impurtante - i benefici.A seta pò esse più caru cum'è una fibra naturali, pudete leghje più nantu à e differenze trà a sita è u satin quì.

L'iterazione di l'oghje di sciarpe di seta è di cappelli sò ghjunti una longa strada da l'imballaggi di sita simplici di u passatu.Avà, avemu una larga selezzione di cappelli eleganti è glamour da sceglie.Ma solu per aiutà vi à sceglie u megliu, avemu cacciatu alcuni preferiti di l'industria è di i clienti


Tempu di post: 17-Jan-2022
  • Facebook-wuxiherjia
  • sns05
  • liendu