INCONTINENZA SOTTO-PADS

  • INCONTINENZA SOTTO-PADS: I cuscinetti bagnati da u lettu sò a megliu suluzione senza preoccupazioni.Pruteghjenu è schernu i materassi è i mobili contr'à l'umidità frequente.Ogni underpad presenta un latu liscio è un latu matelassu molle chì si sente bè nantu à a pelle.
  • MULTI USU: Questi cuscinetti venenu in ogni tipu di dimensioni è opzioni.Aduprate i più chjuchi per prutege e sedie à rotelle, sedie di vittura, sedie è divani, o uttene dimensioni più grande per divani, letti è materassi.Perfetta per i misgi è i cani, strutture anziani o zitelli.
  • QUALITÀ PREMIUM & ASSORBANCE: Fatti da una mistura di 55% cuttuni è 45% poliester, sti protettori di mobili sò assorbenti finu à 7 once, abbastanza per tuttu u cunfortu è l'usu di a notte.Pudete cunfidà a qualità di sti mandrini di umidificazione di qualità prufessiunale.
  • SORME CONFORTEVOLE: Questi cuscinetti protettivi di materasso sò antiscivolosi è senza increspature, cusì pudete dorme facilmente senza disturbà.Aduprate nantu à lenzuola fitted o flat o sottu per esse più discretu.o qualsiasi biancheria per pruteggiri i biancheria
  • LAVABILE IN MACCHINA È ECONOMICA: Questi cuscinetti riutilizzabili per l'incontinenza sò più ecunomichi cà i cuscinetti per sedie dispunibuli.Questi panni ponu esse lavati più di 300 volte senza perde l'assorbenza è a dulcezza.Get sets of 1, 2 or 4 value pack. CARATTERISTICHE DI PRODUTTIU: Super Assorbente
    Parte superiore trapuntata molle
    Prutezzione contr'à l'umidità di u lettu
    Lavabile in lavatrice è riutilizzabile
    Discretu Per Letti è Sedie à Rotelle
    Perfetta Sottu Lenzuola o Coperte

    COLORI E TAGLIE DISPONIBILI:

    Cuscini per sedia 18" x 24" - Pacche di 4 (Blu)
    Cuscinetti per Letto 30" x 36" - Pacco da 4 (Colori Assortiti)
    Cuscini per lettu 34" x 36" - 4 Pack (Blu, Verdi, o Culori Assortiti)
    34" x 36" Antiscivolo è Assorbenti Extra Assorbenti - 2 Pack
    Cuscini per lettu 34 "x 52" - Pacche di 2 (Blu o Verde)
    Cuscinetti per lettu 36 "x 72" - 1 Pack (Blu)


Tempu di Postu: Feb-22-2022
  • Facebook-wuxiherjia
  • sns05
  • liendu